October 25, 2007

in love with autumn


in love with autumn, originally uploaded by S H I V A.

پاييز را دوست دارم... پاييز را از تمام فصلها بيشتر دوست دارم...اين فصل جادوئي هر سال مرا جادو ميكند,مست ميكند,تا مرز بينهايت مرا سر خوش ميكند
پاييز كه مي آيد كودك مي شوم...پنج شش ساله,سرمست لابلاي برگهامي غلتم ,مشت مشت برگهارا به هوا مي ريزم تا رقص كنان روي موهايم بنشينند...واي كه چقدر كودكي را دوست دارم
پاييز كه مي آيد بيش از پيش عاشق آدمها مي شوم...خود آدمها...چقدر احساس آرامش ميكنم در كنارشان...از ديدنشان...حتي ديدنشان از دور به من بار ديگر اين باور را مي دهد كه زنده هستم
وقتي پاييز مي آيد دلم مي خواهد آرزوها و روياهاي بزرگم را براي مدتي كنار بگذارم...دلم ميخواهد ساعتها با آدمها, با تو, با كودكي ,روي برگها قدم بزنيم و با هم آهنگ پاييز را بنوازيم...خش خش خش

پاييز,آدمها,كودكي را دوست دارم
زندگي را دوست دارم

0 Comments:

Post a Comment

<< Home